Platí se za doručení a vrácení zboží?

Naše standardní doručení je, bylo a vždy bude ZDARMA!

DOPRAVA

Vyhledáváme a inzerujeme nejvýhodnější nabídky produktů. Nemusíte se proto obávat poštovného ani u objednávek v nižší hodnotě. Zboží vám doručí kurýrní společnosti a to tak, že se s Vámi spojí telefonicky nebo Vám zásilku dopraví přímo do vaší poštovní schránky.

Doba dodání

  • Doba dodání od odeslání zboží zákazníkovi se pohybuje standardně se v rozmezí 5-30 pracovních dní. 95% zásilek dorazí zákazníkům do 14 pracovních dní od doby odeslání.
  • Zásilka je doručena (uložena k vyzvednutí) zákazníkovi kurýrní společností. V případě, že Váš balíček bude doručovat Česká Pošta, může se stát že po nenalezení Vaší adresy nebo poštovní schránky zanechá váš balíček přímo na pobočce České Pošty v místě Vašeho bydliště. Je proto nutné si pravidelně kontrolovat poštovní schránku.
  • V případě poškození obalu trvejte na překontrolování obsahu zásilky s pracovníkem kurýrní společnosti a sepište protokol.
  • V případě ztráty zásilky při přepravě zasíláme na své náklady zákazníkovi zboží nové, v tomto případě je potřeba počítat s prodloužením dodací lhůty.
  • V období svátků si vyhrazujeme prodloužit garanci vrácení peněz.
  • Prodejce si vyhrazuje právo v ojedinělých případech u maximálně 0.3% (objednávek jako je například akutní a neočekávaný problém s logistikou, svátek v Asii, ukončení provozu továrny která zboží vyráběla a dalších velmi ojedinělých situacích prodloužit dodací lhůtu až na 180 dní. Toto je nejdelší možná lhůta ze zákona na dodání zboží. Avšak i v maximálně 0.3% případů, kdy je dodací lhůta prodejcem prodloužena však dodací lhůta doposud nikdy nepřesáhla 3 měsíce. Prodejce však zvolil možnost uvedení této nejdelší možné dodací lhůty pro jistotu do obchodních podmínek, neboť v případě neočekávaného problému v souvislosti s hledáním nové továrny na výrobu objednaného výrobku, zadání výrobku do výroby či jiné podobné okolnosti, je nutné aby měl dostatečný prostor situaci napravit a zásilku odeslat.

Sledování objednávek

  • Poté, od nás obdržíte e-mail potvrzující odeslání Vaší objednávky směrem k Vám, můžete ji sledovat na této adrese

Reklamace a případné vrácení zboží

  • Pokud se svoji objednávkou nejste spokojení, postupujte prosím podle pokynů pro vrácení zboží a reklamace zde

Kontaktní údaje